miercuri, 6 aprilie 2011

Back on trading


Datorita unor probleme personale cat si a lipsei de timp, nu prea am mai postat pe blog in ultima vreme. Insa la acest inceput de aprilie, cat si de an(dupa calendarul chinezesc cat si astronomic) am decis sa readuc blog "la viata". Astfel am sa public saptamanal intro scurta intregistrare video o mica analiza care o sa cuprinda atat pespectivele fundamentale cat si tehnice ale pietele financiare(Forex, Commodities, Bonds Indices, Individual Shares).Pe langa aceasta analiza, am incerc sa dezvolt si sa explic anumite tehnici de analiza tehnica/fundamentala prin niste scurte tutoriale via inregistrari video.De obicei acest materiale vor fi publicate in weekend, si vor fi probabil in jur de 2-4 articole pe saptamana.

Doresc sa multumesc unei persoane deosebite care a sustinut acest proiect si datorita caruia am decis sa-l redeschid cat si tuturor vizitatorilor site-ului.

Pentru orice intrebare, sugestie, propunere va stau la dispozitie via e-mail: alin.puian@yahoo.com

!!!!!!!Mentionez ca nu fac parte din cadrul unei soc de brokeraj(activez ca si trader independent pe pietele financare), si scopul blog-ului este unul educativ.

0 comentarii:

 

Daytrading BLOG. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com